25.03.2018 Kieszkówka

Grupa LFS
Avatar użytkownika
Posty: 1658
Dołączył(a): 26 maja 2016, o 19:30
Lokalizacja: Jastów k. Lublina

Re: 25.03.2018 Kieszkówka

Postprzez Zagorek » 22 mar 2018, o 21:18

Tak więc godz. 09:00 na miejscu. Mile widziane drewno na ognisko, ustawiamy 30-40 figurek w zależności od możliwości technicznych (zamarznięta ziemia). Po ustawieniu toru i strzelaniu narada, dyskusja i czy burza mózgów - jak kto woli. Zapraszam do czynnego udziału od samego początku a nie tylko na ognisko, jednak kto może tylko na krótszy czas też nie pogonimy.
Walther LGU, Air Arms EV2, BMK 40, Walther Rotex
Pudłujesz 100% strzałów, jeśli w ogóle ich nie wykonujesz

Grupa LFS
Avatar użytkownika
Posty: 54
Dołączył(a): 28 wrz 2017, o 21:42

Re: 25.03.2018 Kieszkówka

Postprzez Cin91 » 23 mar 2018, o 07:42

Zagorek napisał(a):Wilku co byś nie pobłądził: https://www.google.pl/maps/dir/51.50616 ... m2!4m1!3e0


Ach, Krzysiu, jak Ty mje teraz zaimponowałeś :O Podziękował.
Stawię się w okolicach godz. 10:00.

Będę miał spakowane 20 figurek, bo tyle wrzucam do bagażnika na sobotnie strzelanie ;)
Walther Dominator Alutec + Burris Timberline
"Odi profanum vulgus et arceo"

Grupa LFS
Avatar użytkownika
Posty: 1142
Dołączył(a): 18 cze 2017, o 20:24
Lokalizacja: Okolice Chełma

Re: 25.03.2018 Kieszkówka

Postprzez Erni » 23 mar 2018, o 09:49

No to ja już chyba swoich figurek brał nie będę, bo wyszedłby tor na jakieś 60 celi :D ;)
Stawię się z czymś tam do strzelania.
Do zobaczyska.
LGM2 + Hawke SW 4,5-14x42
Gamo PR-45 + Simmons 4x32
Łucznik Wz 1970
http://www.lubelskieforumstrzeleckie.pl

Grupa LFS
Avatar użytkownika
Posty: 54
Dołączył(a): 28 wrz 2017, o 21:42

Re: 25.03.2018 Kieszkówka

Postprzez Cin91 » 23 mar 2018, o 10:17

Tylko, że moje figurki to w większości te poyebane - KZ na zewnątrz, albo dziwne :D Więc będzie hardkor. No i wszystkie mam <30mm :D
Walther Dominator Alutec + Burris Timberline
"Odi profanum vulgus et arceo"

Grupa LFS
Avatar użytkownika
Posty: 1658
Dołączył(a): 26 maja 2016, o 19:30
Lokalizacja: Jastów k. Lublina

Re: 25.03.2018 Kieszkówka

Postprzez Zagorek » 23 mar 2018, o 15:39

Zagorek napisał(a):Koniecznie wszystkie posiadane figurki bez patrzenia na jakość.

Bierz Sylwek bo trzeba za jednym zamachem zrobić przegląd co mamy na maj. A Radkowe będą na to spotkanie bo poyebane są niezgodne z przepisami a teraz w sam raz :lol:
Walther LGU, Air Arms EV2, BMK 40, Walther Rotex
Pudłujesz 100% strzałów, jeśli w ogóle ich nie wykonujesz

Grupa LFS
Avatar użytkownika
Posty: 1658
Dołączył(a): 26 maja 2016, o 19:30
Lokalizacja: Jastów k. Lublina

Re: 25.03.2018 Kieszkówka

Postprzez Zagorek » 23 mar 2018, o 15:41

1. Zagorek
2. Łeza
3. Dawid
4. Aga
5. Erni
6. Wroobeell
7. Snajper
8. Artur633
9. Cin
10. Kornel
11. Zbycho
12. Erden
13. Bensa (?)
14. Ixi
15. Vickers
16. Rycho ?
Walther LGU, Air Arms EV2, BMK 40, Walther Rotex
Pudłujesz 100% strzałów, jeśli w ogóle ich nie wykonujesz

Grupa LFS
Posty: 180
Dołączył(a): 20 cze 2017, o 11:01

Re: 25.03.2018 Kieszkówka

Postprzez tompas » 23 mar 2018, o 17:21

Ja też się wybieram.

Grupa LFS
Avatar użytkownika
Posty: 1658
Dołączył(a): 26 maja 2016, o 19:30
Lokalizacja: Jastów k. Lublina

Re: 25.03.2018 Kieszkówka

Postprzez Zagorek » 25 mar 2018, o 16:22

Było zajefajnie :-D Tor tylko 30 figurek ale w trudnym terenie i trudnymi (bezmięsnymi) figurkami dzięki życzliwości Warszawiakom. Kiełbasa z ogniska w takim towarzystwie smakuje lepiej niż kawior :lol: Wyniki mniej ważne ale dla porządku kilka najlepszych:
1. Tomek Wróblewski - 57 pkt.
Rafał Zych
3. Maciej Dębowski - 54 pkt.
Dawid Pawlak
Radosław Kędzierski
Krzysztof Zagórski
Poziom więc dobry i zmusza do treningu aby równać do najlepszych.
Juniorzy coraz ciekawiej. Kacper zaliczył kilka dwójek i to wcale nie łatwych a Jasiek sporo jedynek co przy ich wieku i możliwościach fizycznych - rewelacja.
Kilku nowych strzelców i wydaje się, że będą kontynuowali przygodę z HFT.
Dziękuję wszystkim przybyłym za udział w spotkaniu.
Do następnego rychłego razu.
Walther LGU, Air Arms EV2, BMK 40, Walther Rotex
Pudłujesz 100% strzałów, jeśli w ogóle ich nie wykonujesz

KSS Patron
Avatar użytkownika
Posty: 1582
Dołączył(a): 8 gru 2014, o 09:50
Lokalizacja: Lublin/Niedrzwica

Re: 25.03.2018 Kieszkówka

Postprzez pawlaczyskis » 25 mar 2018, o 17:20

Świetny wyjazd! :) Mnóstwo pozytywnie zakręconych ludzi, wspaniała pogoda i miejscówka! Juniorzy naprawdę zaskakują możliwościami! Jak Kacper trafił śmigło to szczękę zbierałem z resztek śniegu xD Dzięki wszystkim za mega pozytywnie spędzoną niedzielę! Dzięki Radek za osadę :) Kilka fotek ode mnie ;)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
CEL BEZ PLANU JEST TYLKO ŻYCZENIEM

Grupa LFS
Avatar użytkownika
Posty: 8
Dołączył(a): 13 gru 2017, o 19:00

Re: 25.03.2018 Kieszkówka

Postprzez Kacpi » 25 mar 2018, o 17:40

Strzelanie się udało!! :) Trochę mi buty przemokły, ale się nie poddawałem ;) Udało mi się ustrzelić osiem dwójek :D Dziękuję Maciek za wyposażenie do apteczki!! Dziękuję wszystkim za wspólne strzelanie!!

KSS Patron
Avatar użytkownika
Posty: 215
Dołączył(a): 8 gru 2014, o 21:11
Lokalizacja: Lublin

Re: 25.03.2018 Kieszkówka

Postprzez Jadzia » 25 mar 2018, o 18:11

Dzięki wielkie! :)

Kiedy dojechaliśmy, ilość samochodów na parkingu mnie bardzo mile zaskoczyła, a dotarli jeszcze spóźnieni goście (spoko Maciek, każdy miał dzisiaj problemy z pobudką ;) ). Zebrała się fajna grupa, postrzelane, pogadane. Pogoda igła, czuć wiosnę :) Artur, powoli możesz zrzucać serdak :D Dzięki Warszawiaki za pomoc w rozstawianiu i sprzątaniu toru, który niby nieskomplikowany, ale wcale nie było łatwo.
Widzimy się za dwa tygodnie :)

P.S.1 Nie wiem kto ogarnął kawę - dzięki!

P.S.2 Nie wiem kto przywiózł ciasto - na wypasie! Czy to murzynek? Trąciło bananem, smak niebanalny, proszę o przepis na PW :D

P.S. 3 Jasiek jeszcze: "Fajne zawody" 8-)

Grupa LFS
Avatar użytkownika
Posty: 1658
Dołączył(a): 26 maja 2016, o 19:30
Lokalizacja: Jastów k. Lublina

Re: 25.03.2018 Kieszkówka

Postprzez Zagorek » 25 mar 2018, o 18:29

Jadziu gratulacje za wyczucie smaku :-D Kilka osób pytało co w nim jest bo taki znajomy smak ale nie wiem co. Ciasto czekoladowo - bananowe wyrobu żony mej :D Prawdziwa czekolada i banany nie substytuty.
Walther LGU, Air Arms EV2, BMK 40, Walther Rotex
Pudłujesz 100% strzałów, jeśli w ogóle ich nie wykonujesz

KSS Patron
Avatar użytkownika
Posty: 215
Dołączył(a): 8 gru 2014, o 21:11
Lokalizacja: Lublin

Re: 25.03.2018 Kieszkówka

Postprzez Jadzia » 25 mar 2018, o 18:52

Zagorku, znamy się nie od dziś, przede mną nic się nie ukryje 8-) :lol: Nawet, jeśli jest to tylko banan w cieście :P :P :lol:
Kilka fotek i ode mnie :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Grupa LFS
Posty: 180
Dołączył(a): 20 cze 2017, o 11:01

Re: 25.03.2018 Kieszkówka

Postprzez tompas » 25 mar 2018, o 18:54

Było fajnie ,pogoda dopisała oby jak najwięcej takich spotkań.
P.S.W orlim gniazdku też święto.

Avatar użytkownika
Posty: 3
Dołączył(a): 25 mar 2018, o 18:41

Re: 25.03.2018 Kieszkówka

Postprzez Dębowy » 25 mar 2018, o 20:00

Dzięki za miłą niedzielę! Mimo że obudziłem się po 9, asfalt się rozstępował aby choć na chwilę się z Wami spotkać. Mam nadzieję, że uda się mi być na majówkę.
No drill, no skill.

Poprzednia stronaNastępna strona
meble kuchenne warszawa ceny

Powrót do Spotkania/wyjazdy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości