Slavia 618 - renowacja
Posty: 1
• Strona 1 z 1
- pawlaczyskis
- Posty: 2563
- Dołączył(a): 8 gru 2014, o 09:50
- Lokalizacja: Niedrzwica
Slavia 618 - renowacja
Trochę materiału z frontu
Dla potomnych trochę zdjęć kilku wewnętrznych części mojej 618stki:
To co zostało po miejscu montażu oryginalne uszczelki tłoka. Nie bardzo wiem co z tym teraz zrobić. Chyba obetnę, i dorobię coś własnymi siłami... albo zrobię od podstaw nowy
A do tego na powyższej fotce wyraźnie widać rozgięcie tłoka w miejscu pracy dźwigni naciągu. Będzie to chyba trzeba delikatnie naprostować, bo rozgięcie spowodowało podniesienie ścianek tłoka i chyba to miejsce będzie szlifowało ostro cylinder...
Tutaj już miejsce pracy dźwigni naciągu. Ze wszystkich zdjęć jakie wygrzebałem w sieci widać, że jest to standardowe zużycie. Ma ktoś może mniej spracowany egzemplarz, na ktorym to można by było podejrzeć ja ma wyglądać to miejsce?
I jeszcze współpracujący element dźwigni naciągu:
Na następnych fotkach korek systemu. Widać wyraźnie fasolkę zamiast okrągłego otworu. Albo to napawam i rozwiercę pod nominalny wymiar, albo rozwiercę otwór i tu i w korpusie na ciut większy.
Do dorobienia będzie jeszcze mocno zmęczona prowadnica...
... nowa oksyda na systemie, drewno w oleju
Info które może się jeszcze przydać - średnica wewnątrz tłoka to 17mm!
Dla potomnych trochę zdjęć kilku wewnętrznych części mojej 618stki:
To co zostało po miejscu montażu oryginalne uszczelki tłoka. Nie bardzo wiem co z tym teraz zrobić. Chyba obetnę, i dorobię coś własnymi siłami... albo zrobię od podstaw nowy
A do tego na powyższej fotce wyraźnie widać rozgięcie tłoka w miejscu pracy dźwigni naciągu. Będzie to chyba trzeba delikatnie naprostować, bo rozgięcie spowodowało podniesienie ścianek tłoka i chyba to miejsce będzie szlifowało ostro cylinder...
Tutaj już miejsce pracy dźwigni naciągu. Ze wszystkich zdjęć jakie wygrzebałem w sieci widać, że jest to standardowe zużycie. Ma ktoś może mniej spracowany egzemplarz, na ktorym to można by było podejrzeć ja ma wyglądać to miejsce?
I jeszcze współpracujący element dźwigni naciągu:
Na następnych fotkach korek systemu. Widać wyraźnie fasolkę zamiast okrągłego otworu. Albo to napawam i rozwiercę pod nominalny wymiar, albo rozwiercę otwór i tu i w korpusie na ciut większy.
Do dorobienia będzie jeszcze mocno zmęczona prowadnica...
... nowa oksyda na systemie, drewno w oleju
Info które może się jeszcze przydać - średnica wewnątrz tłoka to 17mm!
CEL BEZ PLANU JEST TYLKO ŻYCZENIEM
VIS ZAMOŚĆ <3
Gość od pistoletów - PPN, PD, PCZ, PSP
http://www.SerwisWiatrowy.pl
VIS ZAMOŚĆ <3
Gość od pistoletów - PPN, PD, PCZ, PSP
http://www.SerwisWiatrowy.pl
Posty: 1
• Strona 1 z 1
Powrót do Warsztat pneumatyczny
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość